Najít v Ústí nad Labem technologickou firmu, která má zákazníky ve 120 zemích světa a jejíž byznys v posledním roce narostl o stovky procent, není jednoduché. A to nejen kvůli tomu, že krajské město na severu Čech nepatří zrovna mezi lokality, kde takové podniky obvykle sídlí. Společnost GoodAccess, která výše zmíněné podmínky splňuje, má kancelář přímo v centru města. Na dveřích ve třetím patře budovy je však místo názvu firmy logo jedné nadnárodní pojišťovnické skupiny. „To tady zůstalo po původních nájemnících, ještě jsme to nestihli vyměnit. To víte, hektický život start-upu,“ směje se spoluzakladatel a CEO firmy Michal Čížek.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.