Linda Šejdová se na chvíli zamyslí. „Kolikrát jsme loni měnili byznysplán?“ zeptá se. „Třikrát,“ odpoví jí Tomáš Zahradník a dodá: „Letos ale nic předělávat nebudeme.“ Oba se u toho smějí, protože jsou už druhý rok v podnikatelské euforii – jejich firma Snuggs, která vyrábí menstruační kalhotky a při svém debutu v roce 2019 utržila sedm milionů korun, jako by byla od loňského jara k nezastavení. V tržbách vystřelila za rok 2020 ke 100 milionům korun, čímž několikanásobně překonala původní plány. A letos se dostane na dohled 200 milionům. „Cílíme na dvojnásobek,“ zdůrazňují mladí podnikatelé s tím, že růst o 100 procent je teď jejich nový normál pro příští roky.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se