Linda Šejdová se na chvíli zamyslí. „Kolikrát jsme loni měnili byznysplán?“ zeptá se. „Třikrát,“ odpoví jí Tomáš Zahradník a dodá: „Letos ale nic předělávat nebudeme.“ Oba se u toho smějí, protože jsou už druhý rok v podnikatelské euforii – jejich firma Snuggs, která vyrábí menstruační kalhotky a při svém debutu v roce 2019 utržila sedm milionů korun, jako by byla od loňského jara k nezastavení. V tržbách vystřelila za rok 2020 ke 100 milionům korun, čímž několikanásobně překonala původní plány. A letos se dostane na dohled 200 milionům. „Cílíme na dvojnásobek,“ zdůrazňují mladí podnikatelé s tím, že růst o 100 procent je teď jejich nový normál pro příští roky.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.