Když zakladatel firmy nečekaně zemře, většina rodinných firem se dostane do potíží a nepřežije. Podle světové odbornice na rodinné firmy Denise Kenyon-Rouvinézové je to proto, že podnikatelé nemají plán toho, kdo by po nich byznys převzal. „Existuje takové známé rčení − neplánovat znamená plánovat neúspěch,“ říká Kenyon-Rouvinézová, která šest let vedla Centrum pro rodinné firmy na švýcarském institutu IMD. V rozhovoru pro HN, který proběhl on-line, expertka vysvětluje, že rodinné firmy mají také problémy s plánem nástupnictví. To může být také jedním z důvodů, proč se podnikatelům nedaří předávat firmu svým nástupníkům. Právě předání byznysu další generaci se zakladatelům rodinných firem podaří jen ve 30 procentech a předání třetí generaci přežije podle studií už jen kolem deseti procent byznysů.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 95 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.